هدایت گستر

ساخت وبلاگ

نمایندگی لامپ ال ای دی، یک یا چند شعبه از فروشگاه های مختلفی هستند که یک کارخانه تولید لامپ ال ای دی، می تواند در نقاط مختلف و شهرهای متفاوت ایران و خارج از ایران، راه اندازی نماید. وظیفه یک مرکز نمایندگی لامپ ال ای دی این است که این لامپ ها را در بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن ، به دست مصرف کننده برساند. اما نکته جالب توجه اینجاست که یک نمایندگی لامپ ال ای دی می تواند فقط محصولات یک برند لامپ ال ای دی و یا انواع برندهای مختلف از این مدل لامپ را در فروشگاه خود به فروش برساند. 

شرایط ارائه نمایندگی لامپ های ال ای دی معمولاً برای هر برند با یکدیگر متفاوت است، اما یک سری شرایط استاندارد وجود دارند که برای همه نمایندگی ها الزامی است. با توجه به تنوع برندها، یک نمایندگی لامپ ال ای دی باید از همان ابتدا بداند که تمایل به کار با کدام برندها دارد. نمایندگی لامپ ها می توانند در هر منطقه از شهر قرار داشته باشند. لامپ های ال ای دی جزو محصولاتی هستند که تاریخ انقضای آن دیر به پایان می رسد، پس بهترین انتخاب برای افرادی خواهند بودکه سرمایه زیادی دارند و به دنبال دریافت نمایندگی یک محصول هستند.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، یک نمایندگی لامپ ال ای دی مسئولیت رساندن محصول به دست متقاضیان و مشتری ها، و برطرف نمودن مشکلات احتمالی همانند خرابی لامپ ها و غیره بر عهده دارند. البته که این مسئولیت را تنها در بازگشت محصول به خود کارخانه اولیه و پیگیری خرابی های احتمالی می توان تعریف نمود. از جمله مهم ترین مواردی که در لیست شرایط پذیرش نمایندگی لامپ ال ای دی قرار میگیرند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • داشتن سابقه و شهرت در زمینه محصولات روشنایی و دریافت پروانه کسب 
  • دریافت مالکیت و یا بستن قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهرهای مختلف و فضای کافی جهت همکاری
  • وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت همکاری و پخش محصول در محدوده شهر
هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 25 تير 1402 ساعت: 1:12

امروزه با ورود چراغ های جدید کم مصرف به بازار، افراد بسیار زیادی به دنبال راه های استعلام قیمت لامپ کم مصرف هستند. در گذشته های نزدیک افراد مجبور به استفاده از لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنت خطرناک بودند. اما خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند به وسیله دیود های نور دهنده، لامپ های کم مصرف را با عمر بسیار طولانی تولید نمایند.

لامپ های کم مصرفی که توسط کمپانی های معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. البته در نظر داشته باشید که لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند و قیمت هر کدام از آن ها نسبت به یکدیگر متفاوت است. نا گفته نماند که لامپ های کم مصرف نسبت به انواع دیگر چراغ ها دارای عمر طولانی و مصرف برق بسیار کم تری هستند؛ این امر سبب شده بسیاری از افراد خرید لامپ های پر مصرف را کنار گذاشته و به خرید لامپ های کم مصرف روی آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ کم مصرف و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ کم مصرف
لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, خرید لامپ کم مصرف, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 85 تاريخ : جمعه 23 تير 1402 ساعت: 1:20

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی SMD را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت.
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی SMD، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه ای که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی SMD، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها است.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی SMD از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد و همچنین در بدنه لامپ ها این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن یا سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد.

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ اس ام دی, لامپ اس ام دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 89 تاريخ : شنبه 17 تير 1402 ساعت: 19:36